Selecteer een pagina

EEN RAADPLEGING

We trachten elke patiënte voldoende aandacht te schenken. Om dit te kunnen doen werken we op afspraak. Indien u meer tijd nodig denkt te hebben dan gebruikelijk, vragen we u telefonisch een afspraak te maken zodat onze secretaresse voldoende tijd voor u kan inplannen. Op deze manier voorkomen we dat de spreekuren uitlopen en zorgen we dat elke patiënt correct behandeld wordt/voldoende spreektijd krijgt.

EEN AFSPRAAK MAKEN

Een afspraak maken kan steeds online of via telefonisch contact met ons onthaal op 089 –  33 00 66 tussen 08.00-13.00 en 16.00-18.00 uur.

Wij vragen om voor twee personen telkens 2 aparte afspraken te maken. Breng steeds een identiteitsbewijs of ISI+ kaart mee naar de praktijk.

Voor de volgende zaken dient steeds telefonisch een afspraak gemaakt te worden:

  • dringende consultatie
  • verzekeringsdossiers
  • Een speciaal onderzoek
  • een dubbel consult
  • kleine chirurgische ingrepen (dr. Aleman)

ALS JE VERHINDERD BENT

Gelieve een afspraak die je niet kan nakomen tijdig telefonisch te annuleren, zo kunnen wij misschien nog iemand anders helpen.

“Het secretariaat is ’s ochtends geopend tussen        8 en 13 uur en ’s middags tussen 16 en 18 uur. ”

HUISBEZOEK AANVRAGEN

Patiënten die omwille van gezondheidsproblemen niet zelf naar de praktijk kunnen komen, kunnen wij aan huis bezoeken. De onderzoeks- en behandelmogelijkheden zijn echter het best in de praktijkruimte zelf, zodat wij u vragen om indien mogelijk naar de praktijk te komen.

Indien u een huisbezoek wenst aan te vragen, gelieve dit indien mogelijk voor 10.00 uur telefonisch aan te vragen zodat wij dit in onze planning kunnen opnemen: 089 – 33 00 66.

VOORSCHRIFTEN EN ATTESTEN

Een voorschrift mag wettelijk enkel afgeleverd worden als de persoon fysiek aanwezig is op de raadpleging. Wij mogen dus geen telefonisch aangevraagde voorschriften en attesten afleveren.

Tijdens een consultatie krijgt u voldoende voorschriften mee tot de volgende controle.

Voor het invullen van formulieren en attesten zijn informatie en tijd nodig. Daarom vragen we hiervoor op raadpleging komen. Een arts mag enkel attesten schrijven die stroken met de waarheid. Attesten met terugwerkende kracht zijn niet toegelaten en worden daarom niet uitgeschreven.

Het invullen van medische attesten vraagt om een medisch onderzoek. Daarom is het noodzakelijk om telefonisch een afspraak te maken.

WAT IS EEN GMD?

Bij het aanmaken van een GMD of Globaal Medisch Dossier, geef je aan de mutualiteit aan dat jouw dossier vast wordt opgevolgd in een huisartspraktijk. Het dossier bevat verslagen van je consultaties in de praktijk, van geconsulteerde specialisten, bloedonderzoeken… Hierdoor is de huisartspraktijk goed op de hoogte van je medische toestand en kunnen dubbele of tegenstrijdige behandelingen of onderzoeken vermeden worden. Een bijkomend voordeel is dat de mutualiteit 30% vermindering geeft van het remgeld voor een huisartsconsultatie. Een GMD dien je jaarlijks te vernieuwen.

BELLEN VOOR UITSLAG

Bij dokter De Haes kunt u dagelijks tussen 12.00 – 13.00 uur bellen op 089 – 33 00 62 om de uitslagen van onderzoeken die verricht zijn op te vragen.

Voor uitslagen bij dokter Aleman en dokter Brepoels kunt u dagelijks tijdens haar spreekuren bellen om de uitslagen van onderzoeken die verricht zijn op te vragen.

OPeningsuren

Alle werkdagen tussen 08.30 - 19.00 uur

Urgenties: alle werkdagen telefonisch tussen 08.00 - 19.00 uur

Contact info groepspraktijk

Arnold Sauwenlaan 55A
3650 Stokkem

089 -  33 00 66

Door de site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website staan op "cookies toestaan" om u de best mogelijke ervaring te bieden. Als u deze website blijft gebruiken zonder uw cookie-instellingen te wijzigen, of wanneer u op "Accepteren" klikt, stemt u hiermee in.

Sluiten